Gezinsworkshop ‘experimenteren kun je leren’

Foto : Yvan Mahieu

Duik in de artistieke wereld van Constant Permeke samen met je gezin tijdens onze gezinsworkshop! Laat onze gids jullie op een speelse ontdekkingstocht door het museum leiden, waar leuke opdrachten en oefeningen jullie in de schoenen van de kunstenaar laten staan. Ontdek hoe Permeke experimenteerde met materiaal en hoe hij zocht naar een vernieuwende vormentaal.

Na een uur vol inspiratie in het museum, is het tijd voor de creativiteit van kinderen én (groot)ouders in Studio Permeke. In deze workshop draait het om mix en match. We combineren diverse materialen, van takjes en bladeren tot tijdschriften en papier en mixen dit met eigen tekeningen. Zo creëren we eigen kunstwerken.

Geen ervaring vereist, alleen een flinke dosis enthousiasme om samen met het gezin kunst te ontdekken. Materialen worden verzorgd, dus kom gewoon met je creatieve geest en laat de kunstenaar in jezelf los!

Praktisch:

-            Doelgroep: alle leeftijden

-            Ook als (groot)ouders schrijf je je in.

-            Deze gezinsworkshop gaat door in het Nederlands.

-            Prijs: 15 euro voor volwassenen, 3 euro voor kinderen tot 12 jaar

-            Reserveren is noodzakelijk. Schrijf je ganse gezin hieronder in :

Schrijf je hier in voor de Gezinsworkshop op 10/04: 13u30-15u30 (VOLZET)
Schrijf je hier in voor de Gezinsworkshop op 14/04: 10u15-12u15