Groene ontdekking: verken de ecologische tuin van het Permekemuseum

Foto : Yvan Mahieu

Ontdek de vernieuwde ecologische tuin van het Permekemuseum!
Deze prachtige tuin is, samen met het museum, volledig vernieuwd en straalt het experimentele en vooruitstrevende karakter uit van Constant Permeke. Van bloemenweiden tot fruit- en notenbomen, de tuin is een heerlijke ontmoetings- en tentoonstellingsplek. Maar hoe wordt dit duurzame beheer precies gerealiseerd? Hoe houden we rekening met klimaatveranderingen?

Wandel met ons mee en ontdek het antwoord op deze vragen! Landschaps- en tuinarchitecten Jeroen Deseyn en Lukas Smets van Plant en Houtgoed nemen je mee door de tuin en vertellen alles over de aanleg, planten en opbouw. Met plannen, foto's en natuurlijk de tuin zelf, duik je in het duurzame beheer.

Een inspirerende middag vol tips en tricks, ook voor je eigen tuin. Er is volop ruimte voor vragen. Kortom, een wandeling voor iedereen, met én zonder groene vingers. Je kunt na of voor de rondleiding ook het Permekemuseum bezoeken, want je toegangsticket is inbegrepen in de prijs.

Mis deze kans niet en meld je snel aan voor deze unieke wandeling door de vernieuwde tuin van het Permekemuseum!

26 mei, 14u – 15u30
Prijs: toegangsticket + 5 euro
Reserveer je ticket via de link hieronder :

Prijzen & Tarieven

Standaard
Volwassen toegangstarief + tarief instaprondleiding € 17,00
Museumpas + tarief instaprondleiding € 5,00
Jongeren 13 - 25 jaar + tarief instaprondleiding € 8,00
Toegangsprijs leerkracht met lerarenkaart + tarief instaprondleiding € 15,00
Gratis toegangstarief begeleider persoon met beperking + tarief instaprondleiding € 5,00

Plan je bezoek

Beleef het iconische werk van Constant Permeke bij een bezoek aan het voormalige woonhuis van de kunstenaar, de ateliers en de beeldentuin!

Permekemuseum Gistelsteenweg 341
8490 Jabbeke T 00 32 (0)59 50 81 18